tisdag, maj 26, 2009

Rinnande öga, snuva å missade mammaträffar







Nu var det ett tag sen något inlägg publicerades, så nu är det skärpning på den fronten! Veckan startade inte precis på bästa sätt, jag (Rebecka)har feber, snuva och känner mig rätt så risig.. Detta resulterade i att jag
a, missade cellgruppen i kyrkan i måndags som jag verkligen ville gå på,

b, missade babycafeet här i Ösmo imorse

och c; missade mammaträffen i kyrkan där jag även skulle ta med en kompis idag. Inte kul, speciellt inte då jag verkligen gillar att ha fullt upp! Men Noah kommer ju alltid såklart i första hand och han måste ha en mamma som är frisk. Imorgon ska jag i alla fall ha hand om min egen cellgrupp, om benen bär sig :)
Något annat inte så roligt var att Noahs öga började rinna idag samt var rödsprängt i ena hörnet. Detta resulterade i att jag med andan i halsen ringde både sjukvårdsupplysningen, vårdcentralen och Sacchska på SöS innan jag lugnade ner mig..Ingen fara alltså eftersom han inte har feber fick jag veta..Men han har varit lite kinkig senaste dagarna och vääägrat sova mer än typ 20 min i sträck på dagarna. Lite längre på nätterna dock som tur är!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar