torsdag, juli 21, 2011

Lata Gudby-dagar

Trots att Fredrik har jobbat hela sommaren och har ca 2 timmars restid enkel väg till jobbet har det ändå varit en förvånansvärt avslappnande och rolig tid hittills här ute i Gudby.
Eftersom vi har bil kan vi ta oss vart vi vill och det har varit förvånansvärt många besök ändå ut till oss, trots att vi verkligen bor mitt ute i skogen! Jag var rädd att det skulle kännas ensligt men det har varit så mkt roligt som hänt hela tiden så jag har inte haft tid att ha tråkigt:) Det känns välsignat. I helgen var i i Södertälje och hälsade på några underbara vänner till oss och sedan var vi även på 30-årskalas hemma hos några andra vänner. I söndags var syster Maggan och Markus barnvakt åt noah och så följde Fredrik, jag och lilla skruttan med Marco och Anna till Life center i Västerås där Marco skulle predika. Måndag blev det blåbärsplockning med svärmor, tisdag en skön dag hos Gudrun och Gösta (japp, traktor-åkning för Noah såklart!) och igår var Sanna och pojkarna här hela dagen. Jag brukar inte hålla på och rabbla allt vi har haft för oss, men ibland är det skönt att tänka efter vad man gjort, annars glömmer man så lätt. Vi letar ändå lägenhet för fullt och hoppas på att komma närmare stan snart.Hösten närmar sig med allt vad det innebär..det känns spännande och lite pirrigt..Nu ska Fredrik vara ledig några dagar och då ska vi bara lata oss och ha det mysigt och träffa lite folk.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar