tisdag, februari 01, 2011

barnyra












Då gick det sådär megalänge igen innan jag uppdaterade här. Min kamera är sönder så jag har dragit mig för att sätta mig vid datorn och föra över från mobilen men nu så blir det äntligen av! Ska lära mig att blogga direkt från mobilen så går mkt fortare!Här har det varit sjukstuga med magsjuka i en vecka men nu är vi äntligen friska! mamma och pappa hat varit här i några dagar vilket var jättemysigt. Noah älskar när de kommer och hälsar på.
Ánnars har det varit lite mysiga middagar med folk och vi har varit ute i ottersta hos fredriks föräldrar samt hos "gammo och gaffo". Noah fick åka spark för första gången och han tjöt av förtjusning!
Idag var vi på babykonsert i ösmo kyrka vilket var jättemysigt. Gillar verkligen ändå öppna förskolan här, det är flera trevliga mammor som är mysiga.

1 kommentar:

  1. Va´roligt att se bilderna på barnen. De växer och ändrar sej mellan varje gång man "tittar in" hos er
    Kram till er alla 4
    Gammelmormor o gammelmorfar i Småland

    SvaraRadera