onsdag, juni 17, 2009

Joller, skratt och ett hav med charmiga leenden

Detta inlagg skrivs ifran en engelsk dator..dock har jag inte begett mig langre an ner till Smaland.
Lange sedan man skrev nagot nu och mycket har hant vill jag lova!
Noah har borjat jollra for fullt, han kan ligga pa en filt och jollra och prata en hel timme i strack..det ar helt otroligt! Och vilka svarsleenden han ger! Flera ganger har jag ocksa hort honom skratta fran magen, det kanns extremt tidigt men oh vad charmigt det ar! Pa BVC sager de att han ar valdigt tidig i utvecklingen, eftersom han kunnat folja med blicken och ge svarsleenden sedan han var cirka 3 veckor. Klart man maste skryta om det har pa bloggen ..:)
Vi befinner oss alltsa nere i Bjorkoby i smaland i Noahs mormors och morfars sommarstuga.
Han stortrivs har och charmar alla som vi traffat, det vill saga morfars kusin med fru Tommy och Lillemor, gammelmormor, gammelmorfar, gammelfarmor och gammelfarfar, alla pa min (Rebeckas) sida. Han vaknar nu bara en gang per natt och somnar sedan om direkt! Han ar valdigt snall pa dagarna ocksa, skriker i princip aldrig och ar en riktig liten drompojke!
Tyvarr fick jag inte emd mig sladden till kameran sa att jag kan fora over bilder, det var en miss. Men det kommer i slutet pa veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar