torsdag, juni 27, 2019

Stockholm i mitt hjärta men...

..just nu är Jönköping hemma 💕 älskar vårt hus och trädgård, älskar att bo i ett tryggt och lugnt område nära naturen, älskar att ha närhet till skola, affärer, jobb. Älskar att jag fått chansen att skola om mig till sjuksköterska. Älskar att mamma och pappa bara bor 40 min bort. Tack Jönköping för en ny chans till så mycket. 
Vi besökte Stockholm från fredag till onsdag, syrran fyllde 30 så vi hade stort kalas! Sedan stannade jag några dagar själv med barnen. Vi gick på Vikingamuseum, umgicks med kusinerna och träffade kompisarna Nelson och Molly. Så mysigt! ❤️ Jag åkte hem själv från Sthlm med alla fyra barn  och det gick så bra! Jacqueline sover lite bättre nu på nätterna och skriker inte lika mycket längre. Sitter också i babysitter lite längre stunder. Sååå skönt! 💕











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar