torsdag, november 25, 2010

sjukstuga med guldlkant

Ja, magsjukan drabbade även undertecknad och det var ingen rolig upplevelse må jag säga!!Jag ska lämna detaljerna utanför men det är en riktigt djävulsk sjukdom det där. Jag hade sådana kramper så jag höll på att tuppa av och träningsvärk och ont i varenda muskel i två dagar efteråt. Och nu har lilla Noah älsklingen åkt på en öroninflammation med tillhörande feber och slemhosta i vanlig ordning så nog har föräldraskapet sina utmaningar.
Men jag ska inte sticka under stol med att det är vansinnigt härligt också.
Solstrålen celine klarade sig i alla fall och hon växer och växer. Hon har fått en enorm förkärlek till vår storblommiga fondvägg i vardagsrummet och jollrar förtjust varje gång hon ser dem. Ja faktiskt, varje gång! Det är som att trycka på en knapp så får man höra det där underbara förtjusta gurglandet som skickar ett lyckorus genom hela kroppen på en.
Igår skrattade hon för första gången på riktigt!Noah pussade henne och hon skrattade till flera gånger. Noah började också skratta av ren förvåning, han hade ju inte hört lillasyster låta så innan.Sådana stunder väger upp sömnlösa slemhostenätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar